První prázdninová várka!

24.07.2017 11:30

Zdravím, dnes tu máme hned čtyři díly Baby Steps (softsub udělám doufám zítra...) a další díly do konce prázdnin můžete očekávat určitě! :) Až to dodělám tak se pustím do nějaké doramy (God's Quiz se bude taky překládat), ale ještě nevím na 100% do jaké, takže pokud chcete něco dříve než ostatní, dejte mi vědět, protože se budu asi držet toho, že čím více je zájmu, tím dříve se do toho pustím... (Zatím je největší zájem o Sensitive Boss, Bitter Blood a Kindaichi Shonen no Jikenbo N (neo), takže jedna z nich asi bude první na řadě a hlasujte, pro kterou chcete v nové anketě, protože minulá už nemá cenu, jelikož některé už se překládají nebo dokonce jsou přeložené, ale pokud chcete úplně jinou, napište mi kdekoli - tady nebo na e-mail)(A vím, že byl velký zájem o Angry Mom, ale vidím, že to už někdo překládá, takže to teď nebudu dělat, jen v případě, že by se na to vykašlali)

Jinak na mě můžete trošku tlačit (slušně), protože jinak se do toho nemám a nechce se mi... Ale když vidím, že o to je zájem, tak mám důvod proč to přeložit rychleji :D Sice ale nevím, jak to půjde, když začne škola a budou zkoušky, takže...

Jákakoli pomoc je vítána... Pokud by někdo měl zájem pomoct s mangou, časováním (Capeta, Whistle!!) či překladem, ozvěte se mi.

Potřebuji také pomoc s projekty na mé druhé stránce, která je zaměřena na k-pop a variety shows (a to hlavně s časováním a konečnými úpravami titulků pro 1N2D, tj. barva a písmo... prostě stylistika, případně efekty): https://shineeczk-pop.webnode.cz/

Jinak tady jsou všechny moje plánované projekty.

 

Více zde: https://manidop.webnode.cz/news/opravdu-zpatky/