Opravdu zpátky...

12.02.2017 23:30

Konečně jsem se opět dostala do překladu, takže můžete očekávat pravidelnější vydávání. Po opravdu dlouhé době tady máme další díl (16) Baby Steps, softsub zítra... Omlouvám se za tak dlouhou neaktivitu, ale byla jsem líná, musela se učit na zkoušky a prostě se mi nechtělo překládat...

Jinak opravdu by se mi šikla nějaká pomoc...

Jákakoli pomoc je vítána... Pokud by někdo měl zájem pomoct s mangou, časováním (Capeta, Whistle!!) či překladem, ozvěte se mi.

Potřebuji také pomoc s projekty na mé druhé stránce, která je zaměřena na k-pop a variety shows (a to hlavně s časováním a konečnými úpravami titulků pro 1N2D, tj. barva a písmo... prostě stylistika, případně efekty): https://shineeczk-pop.webnode.cz/

Jinak tady jsou všechny moje plánované projekty.