Nový web! Poslední díly Baby Steps!

17.09.2017 14:18

Přesunula jsem se na jinou doménu, je to mnohem přehlednější pro vás, a pro mě to je jednodušší, takže tohle je poslední článek na této stránce, pro
další projekty, prosím, klikněte na odkaz níže. Děkuji za pochopení. :) Tuto stránku nebudu mazat, ale nebudu už tady aktivní.

 

NOVÁ STRÁNKA: TADY

 

Jinak tady máme poslední tři díly Baby Steps, konečně to je po dvou letech hotovo, sofstub je taky přidán. Pěkné koukání. :) Uvidíme se v dalším projektu. :D

 

Dále hledám korektora na Bitter Blood, překlad je hotov, jen je třeba trošku opravit slovosledy a chybičky, případně najít lepší slova a ujasnit případné nejastnosti, které mi mohly utéct. Taky jsou třeba korektoři pro další překládané doramy, ale přednější je teď Bitter Blood. A neměl by někdo poslední díl RAW, nebo softsub? Ten, co mám já je v hrozné kvalitě, zvuk a obraz se neshoduje.